Pogosta vprašanja

1. Kako naročim?

 Če želite oddati naročilo na www.tiara.ro Vse, kar morate storiti, je dodati izdelek / izdelke v nakupovalno košarico, za označevanje obveznih polj "Strinjam se s pogoji", da pritisnete gumb "Dokončajte naročilo", Če želite vnesti kontaktne podatke in podatke o dostavi, izbrati način plačila, po katerem lahko izpolnite naročilo. Po izpolnitvi naročila samodejno prejmete potrditveno e -poštno sporočilo, kjer lahko sledite svojemu naročilom. Če niste prejeli potrditvene e -pošte, vam svetujemo, da se prijavite v neželeno pošto.

Druge metode naročila so:

- Telefon: ob 0760 769 769

- Z zasebnim sporočilom na Facebook Messenger / Instagram

- po e -pošti: contact@tiara.ro

2. Ali obstaja minimalna vrednost naročila?

Minimalno naročilo je 35 lei.

3. Kako lahko prekličem / spremenim naročilo?

Normalno je, da se spremenite. Če vaše naročilo še ni odposlano in ga želite odpovedati ali spremeniti, nas kontaktirajte po telefonu ali pošljite e -pošto na kontakt@tiara.ro, da ga prekličete / spremenite. Če je vaše naročilo že odposlano, ga ne moremo več preklicati / spremeniti.

4. Kako lahko spremenim naslov dostave?

Če vaše naročilo še ni bilo obdelano, nas kontaktirajte in spremenili bomo, če pa bo vaše naročilo na odpremi, se obrnite na kurir, da spremenite naslov.

5. Kako lahko plačam?

Na koncu naročila imate izbiro med dvema različicama:

- Spletno plačilo s kartico (izključeno revolut)

- povračilo, na kurirju

6. Kakšno garancijo imajo izdelki?

Naši izdelki imajo koristi od garancije 30 dni od datuma dostave. Zagotavljanje odobrene skladnosti ne vpliva na pravice, ki jih podeli potrošniški zakon, in je v skladu z določbami GO št. 21/1992 glede zaščite potrošnikov, s poznejšimi spremembami in z zakonom. Št. 449/2003 in zakon 296/2004.

7. Kako lahko uporabim "kodo popusta"?

Če ste prejeli kodo za popust, jo lahko vnesete v polje "Koda za popust", preden izpolnite podatke o dostavi. Je neobvezna in ne kumuje z drugimi kodami in/ali darilnimi izdelki!

8. Kakšni so stroški dostave?

Dostava je 16,9 lei kjer koli v državi, brez davka dodatnega km. V primeru naročil, večjih od 249 LEI, je dostava brezplačna.

9. Kakšen je čas dostave?

Čas dostave je 1-3 delovne dni. V natrpanih obdobjih, kot so črni petek ali počitnice, se lahko razširi na 3-5 dni.

10. Kako spremenim izdelek?

Če želite spremeniti izdelek, da nas o tej nameri obvestite po e -pošti na Contact@tiara.ro, in hkrati, da v zameno navedete želeni izdelek. Pozornost! Izmenjava je narejena le z drugim izdelkom iste vrednosti ali več. Izmenjava za izmenjavo je 16,9 Lei.

10. Kako vrnem izdelek?

Izdelek lahko vrnete v 14 dneh po prejemu, ne da bi priklicali razlog. Če ste se premislili, boste morali nositi povratne stroške. Lahko ga pošljete prek katerega koli kurirskega podjetja, ki ga želite na naslovu. Izdelki morajo biti pakirani v karton, vsebujejo pakete, v katerih ste jih prejeli, in ne predstavljajo sledi vedenja. Preden pošljete paket nazaj, izpolnite to Obrazec za vračilo .

Previdno ! Ne pošiljajte paketa prek romunske objave.

 

11. Kaj naj storim, če sem prejel pokvarjen izdelek?

Če ste prejeli pokvarjen izdelek ali izdelek, ki ni naročen, nas morate v 24h obvestiti po e -pošti na kontakt@tiara.ro s podporno sliko in v najkrajšem času ga bomo brezplačno spremenili.

 

12. Kako dolgo dobim denar?

V skladu z zakonom je mandat donosa denarja največ 14 dni in se vrne izključno na bančni račun. Po izpolnitvi obrazec za povratni obrazec navedite veljaven iban po e -pošti.

13. Ali se lahko vrnem, če nimam več originalne škatle?

Da, izdelke lahko vrnete v kateri koli drugi škatli, ki jo želite. Izdelki, vrnjeni v plastične vrečke, bodo zavrnjeni.

14. Kaj naj storim, če sem naročil več izdelkov in želim vrniti samo del?

Vse izdelke, ki jih želite, lahko vrnete iz naročila, če niso del promocijskih kompletov (1+1 darilo), pakete z brezplačnimi ali brezplačnimi popusti izdelka ali v kategoriji "Outlet".